همچنان درگیریم منکه ناامیدم فک کنم تا یک سالگی هست باهامون
هنوز خوب نشده نکسیوم و دومپریدون میدم
سلام عزيزم،ببين من خيلي رعايت كردم چون شير خودمو ميخورد هـيچ خوراكي اسيدي نخوردم،هر بار شير ميخورد ٢٠دقبقه كامل نگهش ميداشتم عمودي حتي نصف شبا حتي وقتايي كه واكسن زده بود،داروهاشو راس ساعت دادم بهش،خدارو شكر چكاپ چهار ماهگي دكتر گفت خيلي بهتر شده داروشم فقط كرد يه بار شبا گفت تا ٦ماهگي بر طرف ميشه،الانم ٥روزه كمكيشو شروع كرده بازم خيلي بهتر شده
همچنان ادامه داره 🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.