۲ پاسخ

آروغ گیری مرتب مخصوصا پنج دقیقه اول آخرشم هعی بگیر و اینکه شیر خورد سریع نخابونش یه ربع تا نیم ساعت نگهشدار
شیب ۴۵درجه ای میخوابوندم
شیشع شیر سوپاپ دار

اگه شدید نیس دارو نده خودش تا نهایت ۵ ماه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی