۲ پاسخ

عزیزم‌منم قرص لتروزول خوردم و‌کیست اوردم که جنین هم سقط شد چون قلبش ایست کرده بود الان دوس دارم بخورم اما میترسم دوباره کیست بگیرم. دکتر به شما نکقت که چکار کنین که کیست نگیرید با خوردن قرص.البته قرص باید از روز ۳پریودی خورده شود

عزیزم دوفامد برای ضخامت رحم هم هس

سوال های مرتبط