۷ پاسخ

من میدم وزنش کم بود

دکترش به من مولتی داد گفت یه روزمولتی ویتامین بده یه روز آد ولی گفت اجباری نیست چون اشتهاشونو بیشتر میکنه

من پناه بخاطر رفلاکسش غذا خورش کردم دکترش گفت بچه ای که غذا میخوره باید مولتی و آهن بخوره

دکتر به من گفت بده چون وزن پسرم پایینه
چهارصد گرم نسبت به ماه و وزن تولدش کم داشت

من میدم چون دکتر گفت دو برابر وزن تولد شده
دلیل خاصی مبنی برا وزن‌دهی بیشتر یا اشتها نگفت

من از چهار ماهگی میدم با تجویز دکترش
پدیا بست

ب من دکتر داده میدم آد ولی نمیدیم دیگه

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی