۹ پاسخ

وقتی بدنیا اومد خیلی ریز بود؟؟؟من همش نگرانم بچه خیلی ریز باشه😢

ماشالا که خیلی خوب وزن گرفته عزیزم
بچه کوچیک ریزه میزه هست دیگه اندازه آدم بزرگ که نمیشه
از الان غصه وزن بخوری بعدا بچه بزرگ میشه غصه چیزای دیگشو باید بخوری
خداروشکر کن سالمه
من بچم دوماهگی ۴ کیلو بود اینجوری غصه نمی‌خوردم
بگن ریزه من میگم زود دنیا اومد و به خودمون رفته خیلی قضیه رو بزرگش نمیکنم
من دخترم رفلاکس داره موقع دنیا اومدنم وزنش از بچه شما بیشتر بوده اما ماشالا دختر تو بهتر وزن گرفته
من تازه کنار شیر خودم شیر خشک ای ار هم میدم

خیلی خوبه که بعدشم جثه بچه به ژنش ربط داره نه شیر و غذا درضمن مهم اینه که سالم باشه و سلامت چاقی و لاغری مهم نیست

نی نی من تو دوماهگی هنوز به ۴ نرسیده ۲۴۰۰ بوده

ن وزن گیریش عالیه

خیلی خوبه گوش به حرف بقیه نده عزیزم منم دخترم دنیا اومد 2600 بود الان که دوماهشه 4600 ولی کلا همه چیزش خوب بود رو نمودار رفته جلو توهم اهمیت نده که بقیه چی میگن مهم دکتر هست که میگه خوبه

عزیزم عکس ماه‌گرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کارهم دارم خواستی بگو

ن عزیزم خوبه ،ریزه ک هست ولی تنشون سالم ،دختر منم ۲۵۰۰ ب دنیا اومد غصه نداره بزرگ میشن

اره عالیه دخترمن دو نهصد بود بیست و نه روزگیش بردم دقیق چهارکیلو بود گفت خوبه ولی از نظر منم کمه

سوال های مرتبط