۸ پاسخ

ای گوگولی ماشالا خیلی خوبه
دختر منم ۳ دنیا اومد ۴۰ روزگیم ۴۷۰۰ بود

دختر من دنیا اومد همینقدر بود یک ماهگیشم همینقدر بود

خیلی خوب بوده

عالیه دختر من ۳/۱۰۰بدنیا اومد یک ماهگی ۴/۴۰۰بود

عالیه عزیزم

عالیه عزیزم ماشالله

عالییییی وزن کرده عزیزم

خوبه پسر منم بدنیا اومد همینقدر بود یک ماهگی هم ۴/۵۰۰ بود

سوال های مرتبط