عزیزان شما خودتون سیسمونی و لباس می‌خرید یا مادراتون میخرن

۲۳ پاسخ

رسم و رسومات مال وقتی بود که اینقدر گرونی نبود.به نظرم اگه دوست داشتن برای نوه شون در حد توانشون بگیرن وگرنه وظیفه ی پدر و مادر بچه است و هیچ کدوم از خانواده ها هیچ وظیفه ای ندارن.

قطعا خودمون .به مادر پدرم چه ربطی داره سیسمونی بچه منو شوهرمو بدن.همین که لطف کردن جهیزیه بهم دادن مدیونشونم.بچه مال من و همسرمه پس هزینه های نی نی هم به عهده خودمونه.این خیلی رسمه بدیه که دو مفر دیگه عشق و حالشو میکنن ،تصمیم میگیرن بچه بیارن یکی دیگه بیاد هزینه کنه .خدایی گناه دارن پدر مادرا .

سایه همه مادرها مستدام عاقبتشون بخیر منم مامانم زحمتشو میکشه

خودمون میخریم
یعنی منو همسرم
هرکسی بچه دار میشه وظیفشه مایحتاجشو فراهم کنه چرا خانواده باید جور بکشن

من خودم میخرم
اصلا به نظرم این رسم مسخره ایه
دو تا آدم بالغ تصمیم می‌گیرند بچه دار بشن، یکی دیگه باید هزینه اش را بده؟

یکم مامانم یکم ما کمو کاستش میگیریم باهم

اولین بچمه مامانم. البته خودمم شاغلم خیلی خرید کردم
اونا تیکه های بزرگ

پیش ما رسمه مادر خانوم میخره.. اما من نمیخوام خیلی تو خرج بندازمش. فقط ضروریات و اصلی ترین ها. و اصلا قرار نیست اتاق بچه بچینم تخت و کمد بگیرم‌. نهایتش یه کریر و لباس و حوله پتو و بالشت این چیزا

من که خانوادم زحمت کشیدن
امیدوارم ماها بتونیم این رسم سمی برا بچه هامون ازبین ببریم

ما خودمون میخریم اجازه ندادم مامانم حتی یه چیز اندازه چوب کبریت بخره

اولی رو مادر ،ولی خودمون هم خیلی میخریم کنارش دیگه همه چی رو نمیشه به اون بنده خدا ها سپرد که تو این وضع و اوضاع

مادر.

من خودم خریدم

بچه اولم هم خانواده خودم خریدن هم خانواده شوهرم ولی دومی رو خودمون می‌خریم

مادرامون

خانوادم میخرن

مادرمم

اولی مادر الان خودم

هر کسی یه رسمی داره.
ما برای بچه اولمون مادرمون میخره.

تو روستا ما رسمه مادر بخره

خودمان

اولین بچمه مامانم خریده ولی خودمم میخرم

بچه اول بخشیش خانواده میخرن بچع دوم خودمون میخریم

سوال های مرتبط

مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری