۸ پاسخ

ماسک بزن موقع شیردادنم دستات روبشوری نمیگیره

چجوری الان مریض شدین

من پسرم ازشوهرم گرفت گلوش خیلی بدشده نمیدونم چکارش کنم فقط تندتندبهش شیرمیدم که ازبدنش دربیاد

بمن تو بهداشت گفتن مادری ک شیر میاه بچه ازش نمیگیره. ولی اگ ویروسی هست ازین کرونا جدیدا مراقب باش دستتو تندتند بشور ماسک بزن خودتم قرص و دارو و سوپ بخور

اگه چاییدی که نمیگیره
ولی اگه از کسی گرفتی که سرما خورده و میدونی ویروسه ممکنه بگیره مراقب باش

ماسک بزن ان شاءالله نمیگیره

من سرماخوردم پسرمو اصلا ماچ نکردم دستامم میشستم زود زود بغل میگرفتم نزدیک صورتم نمیگیرفتم خداروشکر نگرفت شیرخشک میخوره

من بچم ازم گرفت نگران نباش ایشالله ک نمیگیره

سوال های مرتبط