من ریه ام الرژی داره قبل بارداری هم تنگی نفس و حمله عصبی بهم دست میداد نمیتونستم نفس بکشم. باردار شدمم طپش قلب و تنگی نفس رو دارم سختم شده نفس کشیدن وزنم اضافه نکردم که بخاطر اضافه وزن باشه ولی خب پیش دکتر قلبم نمیخوام برم
منم یهو تپش قلب میگرفتم و نفسم بالا نمیومد رفتم دکتر.. اکو و نوار و فلان، خداروشکر مشکلی نبود.. بعد بهم توصیه کردن صبح که از خواب بیدارمیشم آب بخورم.. البته خودمم تا این حال بهم دست میداد آب میخوردم و چند تا نفس عمیق خوب میشدم.. بیشتر صبح ها اینجوری میشدم
بعد از هر وعده غذایی سری دارز نکش وعده های غذایتو زیاد کن ولی هر دفه چهار پنج قاشق بخور زیاد نخور
مشگل از قلبت نیست از معده هست
سلام عزیزم اصلا جای نگرانی نیست دکترا همه میفرستن برای اکو قلب باید بری منم مث شما بودم عجیب نفسم میگرفت رفتم اکو گفت چون بچه داره رشد میکنه فشار ب قفسه سینه میاره واسه همین تنگی نفس میگیرین بد ی مدت از بین میره برای خودش من حتی یه قرصم نخوردم واسه قلبم.
من هم نفس تنگی داشتم تو هفته شما رفتم کنترل اکو نوار قلب دادم سالم بود. فکر میکنم شما هم همین طور باشین
خودت چرا مهم نيستي ؟
برو يه اكو قلب ميكنن اگر نياز باشه يه دستگاه ميذارن تا ١ هفته
اتفاقا خیلی خوبه خیالت راحت میشه برات اکو انجام میده و کارای لازم دیگه .نگران نباش چیزی نیست اصلا
تنگی نفس تنها ؟؟ مشکل دیگه ای نیست ؟
من تنگی نفس همراه با سرفه دارم
یعنی سرفه میکنم بعدش تنگی نفس میگیرم گفتن از معده و رفلاکسه
دیوانه ام کرده
و گفتن از اضافه وزنمم هست 😕
وزنتون خیلی رفته بالا؟
سلام عزیزم منم ضربان قلبم بالا بود منو ارجاع دادن به متخصص قلب. رفتم اکو قلب انجام دادم. گفتن هیچ نیست استرس زیاد داری .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.