۱۱ پاسخ

بچه من دنبا اومد ۳۲۸۰ بود. ۲ماهگی ۶۳۰۰ ... بهداشت و دکتر باهام دعوا کردن گفتن خیلی اضافه کرده شیر کم بهش بده و ...
از شما ک دیگه خیلییی اضافه وزن داره با این اوصاف😁😄

عالیه ماشاالع ..شیر خودتو میدی؟

خدارو شکر

عالیه انشالله سلامت باشه همینجور ادامه بده

خیلی خوبه
پسر منم وزن تولدش ۲۷۵۰ بود دوماهگی ۵۳۰۰
شیر خودمم میدم

نه عزیزم خیلی خوبه
بهداشت نگفت زیاده؟
بچه من ۲۰۰ گرم اضافه تر بود گفت خانوم بچت داره میره روو به اضافه وزن کنترل کن😐

آره ماشاله عالیه
منم دخترم ۲ماهشه دیروز بردم دکتر ۵کیلو بود وزن تولدشم ۲۸۸۰ بود.
یک ماهگیش چند بود؟

عالیه،منم امروز زدم،وزنش ۵۸۰۰بود شیرخشک هم بهش میدم من تازه

خیلی خوبه ماشالا زیادم هست.
ایشالا همیشه سالم باشه

عزیزم واکسن زدنی یدونه خوراکی دادن و دوتا واکسن؟یا دو نوع خوراکی دادن؟

عالیه خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط