تا یک هفته تاخیر اوکی هست
قرص اورژانسی که قبلا خوردی به مرور هورمونات رو میریزه به هم
من پارسال دوبار قرص اورژانسی خوردم و تا ۶ ماه هر دو هفته یکبار پریود میشدم کلی دارو مصرف کردم تا اوکی شد
مصرف قرص اورژانسی واقعا یه خیانت هست به بدن
دکتر من قبل اینکه زایمان کنم داشت به یه خانم میگفت اگه حامله بشی و زایمان هم بکنی ضررش کمتره تا قرص اورژانسی بخوری
میگفت این قرص هیچ تضمینی نداره و وقتی میخوری غیر اینکه هورمون های خودت میریزه به هم ممکنه لقاح تشکیل بشه و بچه رو معلول و ناقص کنه
عزیزم من چند وقت پیش قرص اورژلنشی خوردم ۱۰روز عقب انداختموبعد ۱۰روزم کلا پریودیم یکروز بود قرص کلا سیستمروب هم میریزه واسترس بدتر میکنه
از استرس که پریود نمیشی
به خاطر قرص منم ماه قبل چون قرص خوردم ۶روز عقب انداختم نگران نباش
اولا قرص میتونه تاخیر بندازه واسترس هم میتونه تاثیر داشته باشه
مطمئن باش باردار نیسی
سومی توراهه
هاله میبینم😐🤣🤣🤣🤣🤣
الان میان میگن اینارو
خداروشکر ک منفیه
شاید به خاطر قرص اورژانسیه که خوردی.
منم بعد دو روز شدم نگران نباش..
خب اینک خوبه منفیه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.