فک کنم 26بود البته مال خودمو هنوز جمع نکردم
من ۳۵ هفته جمع کردم🥹
من از ۳۵ هفته بستمش کامل ولی هنوزم میذارم یه چیزایی
یادش بخیر ۳۲ هفتگی لباساشو مامانم شست جمع کرد تو ساک🥹
انگار همین دیروز بود چقد زود میگذره
قدر این روزارو بدونین که بعدا قراره مثل من دلتنگش بشین🫠
انشاالله دو سه روز دیگه
من تازه سه روز پیش ساکمو بستم هی ساک عوض میکردم یاکوچیک میشد یا بزرگ 😐😂
هنوز جمع نکردم
من از الان جمع کردم چون احتمال زایمان زودرسم
از ۳۵
من هنوز جمع نکردم🥲
۳۲ هفته لباساش شستم و کم کم جمع کردم تا ۳۷
نزار خیلی آخرا
۳۴ ب بعد دیگه
34 هفتگی
اگر وسایلت آمادس که جمع کن
اگر هم نه که برو وسایلت رو تهیه کن
فلن نبستم🤣
من دارم جمع میکنم
هنوز جمع نکردم
از ۳۵ هفته هر لحظه امکانش هس ی مشکلی پیش بیاد ازینموقع اماده بمونه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.