خانما چند هفتگی ساک زایمان جمع کردین؟؟؟

۱۸ پاسخ

فک کنم 26بود البته مال خودمو هنوز جمع نکردم

من ۳۵ هفته جمع کردم🥹

من از ۳۵ هفته بستمش کامل ولی هنوزم میذارم یه چیزایی

یادش بخیر ۳۲ هفتگی لباساشو مامانم شست جمع کرد تو ساک🥹
انگار همین دیروز بود چقد زود میگذره
قدر این روزارو بدونین که بعدا قراره مثل من دلتنگش بشین🫠

انشاالله دو سه روز دیگه

من تازه سه روز پیش ساکمو بستم هی ساک عوض میکردم یاکوچیک میشد یا بزرگ 😐😂

هنوز جمع نکردم

من از الان جمع کردم چون احتمال زایمان زودرسم

از ۳۵

من هنوز جمع نکردم🥲

۳۲ هفته لباساش شستم و کم کم جمع کردم تا ۳۷
نزار خیلی آخرا

۳۴ ب بعد دیگه

34 هفتگی

اگر وسایلت آمادس که جمع کن
اگر هم نه که برو وسایلت رو تهیه کن

فلن نبستم🤣

من دارم جمع میکنم

هنوز جمع نکردم

از ۳۵ هفته هر لحظه امکانش هس ی مشکلی پیش بیاد ازینموقع اماده بمونه بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری