۴ پاسخ

۱۲ روزگی بردم واسه دور پیچ
هرماه هم میبرم یک ماهگی دوماهگی بندازه

قبل یه ماهگی ببری بهتره بیشتر میخوابن راحت عکاسی میکنن
ولی من وقت نکردم همون یه ماهگی بردم

عکاسی نوزادی رو تا ۱۵-۲۰ روز میرن اکثرا
همکاری بچه بهتره

دیروز بردم پوره شدیم اینقدر که گریه کرد😵‍💫

سوال های مرتبط