۲ پاسخ

سلام عزیزجان ما تو روبیکا یه گروه زدیم برای کسایی که اقدامی اند و قصد بارداری دارن
خاستید به این آیدی پیام بدید لینکو براتون بفرستم عضو شید
@O_malos_O
اگرم نشد آیدی خودتونو بزارید

ژن دوقلویی باید باشه اونم از مادر

سوال های مرتبط