۷ پاسخ

بدن با بدن فرق داره برا بعضیا کیست میشه برا بعضیا بچه برا بعضیاهم هیچی

من شوهرم میخوره انشالا که نتیجه بده

این‌دارو هورمون خالصه مصرف زیادش باعث سرطان سینه میشه البته من طبق گفته دکترم میگم من یکماه بیشتر نخوردم تاثیری نداشت

والا من دو ماه مصرف کردم نتیجه نگرفتم

منم تازه دارم میخورم انشالله که نتیجه بگیریم

من با ی دوره باردار شدم

ب درد نمیخوره کیست میاره

سوال های مرتبط

مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان 👩‍🍼 مامان 👩‍🍼 قصد بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری