کیا با این قرص ها باردار شدن

تصویر
۴ پاسخ

من با کلومیفن باردار شدم البته اووژن و کوالی فول پلاس و ویتامین د۳ هم میخوردم

ب منم دقیقا اینارو با ی قرص دیگه داده از شب 5 عادت گف بخورم امروز برم سونو ک الان میترسم بعدازظهر بسته باشه نمیدونم والا

استرادیول برا ضخامت رحم اونم برا رشد فولیکول من که جواب نگرفتم هر بدنی فرق داره برا یکی نتیجه مثبت یکی برعکس انشالله برا شما مثبت باشه

اون قرصه رو ب شوهرم داده دکتر

سوال های مرتبط

مامان آدی مامان آدی قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان آدی مامان آدی قصد بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌ودوم بارداری