کیا با قرص کابرلین باردار شدن؟.

۴ پاسخ

اینشالله دوبار باردار شی

من خوردم و باردار شدم ولی سقط شد

من الان پنج شنبه اخرین قرص خوردم ماما برام نوش ۵ ماه ک استفاده میکنم گف هورمون شیردهی بالاست و اینا نوشت

این قرص برای درمان پرولاکتینه هرموقع قطعش کنی اقدام کنی انشاالله باردارمیشی

سوال های مرتبط

مامان آدی مامان آدی قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان آدی مامان آدی قصد بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیستم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مادرکیاشا🤰🏼 مادرکیاشا🤰🏼 قصد بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان 👩‍🍼 مامان 👩‍🍼 قصد بارداری