کیا بامصرف لتروزول دوقلو یاچند قلو باردار شدن؟؟

۹ پاسخ

من هم کلومیفن خوردم هم لتروزول هم دوتاشو باهم خوردم آمپول آزاد سازی ام زدم
یکیه

انشالله

کلومیفن میگن احتمال دوقلوزاییش بیشتره

آمین برای هممون 🫂

چند تا دکتر رفتم همشون گفتن مشکوک به سندروم هستش چون برادر شوهرم سندوم داون هست ترسیدم ژنتیکی بکشه بهشون رفتم
جواب ازمایششون نیومده بود سقط شدن
آزمایشم نرمال بود😔🖤
فقط اینو میگم ک جدیدا برای اینک پول دربیارن ب همه میگن سندروم نرید اصلن
بهم گفتن سلفری جواب نمیده مجبور شدم 🙁

خدا نکنه عزیزم
خیلی برام سخت گذشت این چند سال دور از جون همه خانمای باردار و عزیزای در شرف بارداری

ن آزمایش انتی بد اومد گفت باید آمینوسنتز کنی بدون بی حسی انجام داد خدا میدونه چی کشیدم 😭

آمینوسنتز کردم دکترم کیسه آب بچه هامو پاره کرده بوده نمی‌دونستم تو شکمم خفه شده بودن
۳ ساله ب کمک روانشناس سرپام
بی خدا قبل آمینوسنتز امضا گرفته بود نتونستم کاری کنم😔

من لتروزول خوردم ۳ سال پیش و آمپول آزادسازی زدم یدونه دوقلو باردار شدم
ولی هفت ماهگی سقط شدن🥹
بستگی ب این داره ک دوتا تخمک آزاد بشه مال من دوتا آزاد شده بود دختر پسر بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری