من هم کلومیفن خوردم هم لتروزول هم دوتاشو باهم خوردم آمپول آزاد سازی ام زدم
یکیه
انشالله
کلومیفن میگن احتمال دوقلوزاییش بیشتره
آمین برای هممون 🫂
چند تا دکتر رفتم همشون گفتن مشکوک به سندروم هستش چون برادر شوهرم سندوم داون هست ترسیدم ژنتیکی بکشه بهشون رفتم
جواب ازمایششون نیومده بود سقط شدن
آزمایشم نرمال بود😔🖤
فقط اینو میگم ک جدیدا برای اینک پول دربیارن ب همه میگن سندروم نرید اصلن
بهم گفتن سلفری جواب نمیده مجبور شدم 🙁
خدا نکنه عزیزم
خیلی برام سخت گذشت این چند سال دور از جون همه خانمای باردار و عزیزای در شرف بارداری
ن آزمایش انتی بد اومد گفت باید آمینوسنتز کنی بدون بی حسی انجام داد خدا میدونه چی کشیدم 😭
آمینوسنتز کردم دکترم کیسه آب بچه هامو پاره کرده بوده نمیدونستم تو شکمم خفه شده بودن
۳ ساله ب کمک روانشناس سرپام
بی خدا قبل آمینوسنتز امضا گرفته بود نتونستم کاری کنم😔
من لتروزول خوردم ۳ سال پیش و آمپول آزادسازی زدم یدونه دوقلو باردار شدم
ولی هفت ماهگی سقط شدن🥹
بستگی ب این داره ک دوتا تخمک آزاد بشه مال من دوتا آزاد شده بود دختر پسر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.