۲ پاسخ

خیلی احتمالش کمه ولی اگر ژن دوقلویی رو داشته باشید ممکنه که پیش بیاد.
در کل چندقلو زایی با دارو خیلی احتمالش کمه مگر اینکه دوز داروها و تعدادشون زیاد باشه.کلا برای دوقلویی یا چند قلویی،آزاد شدن دو یا چند تخمک همزمان لازمه.چون تخمک بیشتر از یدونه که آزاد بشه اونوقت دوقلویی اتفاق میوفته

والا من ی قلوشم نشدم😁

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌وسوم بارداری
چشم انتظار🥺 چشم انتظار🥺 قصد بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری