بچه ها حالت تهوع دارم خیلی چیکار کنممم😭😭😭

۱۸ پاسخ

من از پنج هفتگی ویارام شروع شد نفق معده شدید دارم

بنظر من خودت بایید ببینی چی حالتو بهتر میکنه ، من بارداری قبلیم چیزای شور و ترش حالمو بهتر میکرد ولی الان برعکس شده قرص دمیترون هم دکتر برام نوشت B6هم بهداشت داد ، ولی بازم بالا میارم معدت رو خالی نزار کم کم غذابخور

فدات ❤️

شما برای،قلبش رفتین من پنج هفته رفتم هنوز تشکیل نشده بود

من خیلی ضعف میکنم نفق معده شدید و یکسره آروغ میزنم

سیرابی بخور

گلاب عسل هویج اینا ضرر داره تو ماههای اول هستی بچه ها چیزایی که دکتر میگه رو بگید خدایی نکرده بچه آسیب میبینه عزیزم منم دقیقا از ۷ هفته حالت تهوع شروع شد دکترم بیسکوییت خشک و نون خشک بهم گفت صبح کم کم بخورم وعده های غذات زیاد باشه ولی کم بخور قرص هم فقط دکترت تجویز کرد استفاده کن بستگی به ماهی گه بارداری دارو میده دکتر

چند هفته ای گلم

منم نمیدونم چی بخورم یکسره هم ضعف دارم

هویج خیلی خوبه

نون خشک و بیسکوییت ساده بخور

قرص ویتامین b6 بخور
دوغ آبعلی بخور
چوب شور بخور
اینا واسه تهوع خیلی خوبه

فالوده سیب درست کن بخور
سیب رنده شده+یکم‌گلاب و عسل

لیموترش جوابه

انداسترون هر ۱۲ ساعت

یا دمیترون بخور
یا ادامس نعنایی بجو

دیگه تا آخرش همینجوری هستی دیگه باید تحمل کنی

دکتر بهت قرص نداده؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 مامان معجزه خدا ❤️🤰🏻👼🏻 قصد بارداری
مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته سی‌ام بارداری