۱ پاسخ

منم مثل شما همیشه روز اول لکه بینی دوم وسوم وچهارم خونریزی شدید 5،6،7 هم دوباره خونریزی کم ولکه بینی تمام ولی این برج روز اول ودم خونریزی شدید 3،4،5،درحد لکه بینی که نیاز به نوار نبود وقتی میرفتم سرویس یه چند قطره مثل آب می‌آمد میرفت تمام نمیدونم چرا تواقدامم هستم از عید

سوال های مرتبط