حرکت بچه روی واژنم حس میکنم طبیعیه ؟؟😭😭

۱۰ پاسخ

منم همش پیش خط سزارینم یاپایین تر ضربه میزنه

منم لگ زدنی زیرشکمم حس می کنن

بل گلم منم حس میکنم

منم چند هفته همینجوری بودم الان تغییر کرده بالا پایین چپ راست😅فک کنم فوتبال بازی میکنه

آره طبیعیه منم رو واژنم حس میکنم

وای منم همینم انگار با پاهاش لگد میزنه تو واژنم😑

من با اینکه سفالیکم همینجوریم

من الان روی واژنم حس میکنم...حالت بچه ام بریچه

بچه حتما بریچه با پاهاش اون پایین ضربه میزنه

منم یکم بالا تر حس میکنم

سوال های مرتبط