۳ پاسخ

شاید بدنت الان اماده اقدام باشه شیش ماه دیگه اماده نباشه از الان اقدام کن حین اقدام مقوی بخور

حتما داروها رو ب همسرت بده بخوره
زینک پلاس هر روز ویتامین ای . امگا سه یه روز درمیان و اسید فولیک و ویتامین سی هرشب و اسپریژن عالیه روزی دو عدد یا یکی

من قرارع این ماه اقدام کنم کارایی ک این سه ماه انجام دادم برای خودم و شوهرم مصرف موز و خرما و گرمیجات دارچین و زنجبیل و عسل سیاه دانه برای خودم و عسل خرنوب جنسینگ برای همسرم ،داروهای تقویتی مث اوابوستو و مولتی ویتامین و یدوفولیک برای خودم و زینک پلاس و ویتامین ای و امگا و اسید فولیک و سی و اسپریژن برای همسرم
رحمتو گرم نگه دار روغن سیاه دانه هرشب زیر شکم ماساژ بده و و هرشب پنج مین روی بیضه همسرت کمپرس سرد بزار دونه فلفل سیاه بعد از غذا و لبنیات و سردیجات رو حذف کن بادکش رحم و تخمدان ماه اقدام و همچنین حجامت ساکرال و ساقین دوماه قبل از اقدام و یه ماه قبل از اقدام برای هر دو عالیه ...همسرت پیاز و موز زیاد بخوره و.....

سوال های مرتبط

مامان بشه مامان بشه هفته ششم بارداری
سه ماه اول اقدامم با تمام دقت گذشت و نتیجه ندیدم میخام شروع ماه چهارممو کلا ول کنم با خدا از ته دلم صحبت کردم گفتم اصلا دیگه تقویم نگاه نمی‌کنم خودت برام صلاح بدون، فقط سوالم اینه که تو این بیخیالی که در پیش گرفتم قرصامم یدفولیک اسیدو بخورم؟🫣😹یا نه کلاااا نخورم
اصلا قصدم اینه پنجره باروری و فلانو نگاه نکنم اینقدر حرص میخوردم رابطه فلان ساعت باشه و فلان کارو کنم ،درسته تصمیمم یا نه روال قبلو برم





بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام اقدام کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک کودک