۱۴ پاسخ

سلام عزیزم اگر هم خودت و همسرت هردو هم سونو هم آزمایش دادید مشکلی نبوده
اره هستند کسایی که وقتی بیخیال میشن بدون استرس اقدام می کنند انوقت باردار میشن

نباید بهش فکر کنیم اقدام کنیم و خودمونو بزنیم به بی خیالی تنها راهش همینه

انشالله ماه بعد ناامید نشو عزیزم

چقد عجولی 😐

منم اقدام داشتم نمیشد بیخیالشدم دوماه نشده فهمیدم نی نی دارم
انشاءالله براتوهم میشه

ماهای اول اقدام خیلی سخته هی نمیشه هربار گربه استرس منم دوساله اقدامم ولی الان دیگه استرس گریه اینا ندارم بی خیال باش

و منی که دو نیم سال اقدام بودم
نباید زود نا امید شد

اصلا به بارداری فکر نکن.میدونم سخته اما باید تمام تلاشتو بکنی.عشقو حالتو بکن.از رابطه ات لذت ببر فقط.یه سرگرمی برای خودت پیدا کن که به بازداری فکر نکنی.باور کن وقتی روش حساس نباشی بهش میرسی

هر اقدامی باید بیخیال بارداری باشی بیخیال فکر کن ک نمیخوای باردار بشی. بیخیال که باشی بدنت ریلکس تر هستش و پذیرش بهتر

ایشالا ماه بعد دو تا خط پررنگ پررنگ

عزیزم من یک سال اقدام کردم

عزیزم تو هر اقدام فقط ۲۵ ٪ شانس بارداری وجود داره و تا ۱سالگی هم طبیعیه

اوه حالا اول راهی جا نزن من دوساله اقدامم

هنوز ۴ ماهه منتظری عزیزم چرا اینقد زود نا امید شدی
من ۳ ساله هرماه با بی بی چک منفی رو به رو میشم ولی امیدمو از دست ندادم

سوال های مرتبط