۴ پاسخ

کاچی‌

هرچیزی رو نخور
من رازیانه خوردم بدنم بهم ریخت هورمون بهم ریخت بدتر شد
الان هیچی نمیخورم🤦🏻‍♀️

رازیانه و بومادرون میگن خوبه
البته رازیانه برای همه جواب نیست

دمنوش گرم.مثل تخم شوید ونبات

سوال های مرتبط

مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
چشم انتظار🥺🤰 چشم انتظار🥺🤰 قصد بارداری
زینب زینب قصد بارداری
امیر علی امیر علی قصد بارداری