بهت ال ارژنین نداد ؟ من ۳۰هفته ۱.۱۱۷ بود بهم ال ارژنین و امگا سه داد هر روز بخورم تا ۱۰ روز روزی دوبار هم لیدی میل خوردم بعد از ۱۰ روز ک رفتم شده بود ۱.۶۵۰ الانم لیدی میل رو میخورم امگا سه رو هر روز ولی ال ارژنین یک روز درمیون
من 32هفته رفتم وزنش1855بود
۳۷ هفته نوزاد کامله اگه نارس باشه میره دستگاه به خاطر وزنش نمیبرن ک
منم تو ۳۳هفته و۱روز وزن نینیم۱۷۷۱بود
خونرسانیم خوبه
ولی باز دکتر اسپرین و امپول داد
هر دوهفته هم میرم سونو وزن و داپلر
گفت ریزه
بعدشم گفت اگه رشدش ضعیف باشه همینجوری
نامه میده برا سز
دکتر خودش بهت پودر لیدی میل نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.