۲۹ پاسخ

منم این هفته یا هفته بعد زایمان میکنم استرس گرفتم
ان شالله هردوتامون به سلامتی زایمان کنیم و بچمون هم دستگاه نره

بهداشت ب من گفت بچه بالای ۲۵۰۰ باشع دستگا نمیره

بچه 37هفته دیگه کامل شده دلیلی نداره بندازن دستگاه

والا من یادمه رفتم زایشگاه ۵سال پیش پسرعمو به دنیا آوردم هر کی می‌شوند 38هفته هم بودن وزن بچه شون00 28-2900بود بیفته رو شیر خوردن انشاءالله وزن میگیره

نه پسرم 2750بود نرفت امپول ریه زده بوذم

من ۳۹و۱ به دنیا اومد ۲۶۳۰ وزنش بود دستگاه نرفت من خودمم ۲۲۰۰به دنیا اومدم دستگاه نرفتم

داداش من به دنیا اومد ۲۷۰۰ بود و چون ریه هاش کامل نشده بودن دستگاه رفت اما شما که میگی ریه هاش کامله ان شالله دستگاه نمیره نگران نباش

وزنش خوبه گلم
وزن بالای ۲۵۰۰ وزن خوبیه از لحاظ علمی

عزیزم ربطی به وزن نداره تنفس بچه رو زردی یا مشکلات دیگه باعث میشه بچه بره دستگاه نگران نباش انشاالله که سالمه

این چند روز بخور ویتامینات و

نه دختر من ۲۴۸۰ بود داخل دستگاه سالم بود خدا روشکر فقط یه کم ریز بود مثل خودم

خودتو درگیر وزن نکن به دنیا بیاد سریع وزن میگیره انشاالله

ن عزیزم چ دستگاهی دختر منم به دنیا اومد ۲۶۰۰بود وزنش ریز بود اما دو ماه بعد انفجاری رشد کرد

منم وزن بچم 2100بود37هفته خداروشکردستگاه نرفت😁

ماهی خوبه برای وزن گیری بچه ماهی بخور اگه بدت نمیاد

چند هفته ۲۶۰۰بوده؟؟؟

نه چرا بره تو دستگاه؟
این چند روز هر روز صبح دوتا تخم مرغ ابپز بخور،،ناهار ی روز مرغ بزن ی روز گوشت کبابی
میان وعده میوه ،شیر ،مغز ،خرما ،کره بادوم زمینی

بچه ۲۶۰۰ که دستگاه نمیره
منم بچه ام الان ۲۶۰۰ وزنش

چطور شد ۳۶هفته زایمان میکنید شما؟؟

39هفته

نه عزیزم من دختر اولم ۲۵۰۰بود اصلا دستگاه نرفت دومی هم ۲۷۰۰
بعدا باشیرم خوب وزن میگرفتن

دستگاه رفتن وابسته به علائم بچه است
کاری به وزنش نداره نگران نباش

کباب بخور قند نداری بستنی بخور حلیم میگن خوبه این سه روز باز سعی من کن از ی طرف چیزای سفت نخوری بعد زایمان یبوست نشی
انشالله که دستگاه نمیره

نه بچه دوستم 2600 به دنیا اومد تازه سی و شش هفته هم به دنیا اومد

بچه زیره خوبه

ن بابا به وزن نیس به تنفس چیزاشه دکتره نگفتن چرا کم وزن گرفته

سلام نه دخترمن 2600بوددستگاه نذاشتن

دختر منم ۲۷۰۰ به دنیا اومد بعدش شیر خورد تپل شد دستگاه نمیره نگران نباش

مگه قبلا سونوگرافی رشد نرفتی

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵🫧 مامان آیهان🩵🫧 ۷ ماهگی