منی که فعلا اینارو واسه نی نی گرفتم

تصویر
۱۲ پاسخ

بسلامتی تنش کنی

میخری ایشالا 🥲

مبارک باشه😍ماهی چقدر با مزه هست

مبارکش باشه عزیزم
شوهرو مامانمم ک بیخیالن میگن هنوز زوده 😂دور ازچشمشون دو سه تیکه یواشکی خریدم

مبارک باشه خوشکلم ..
من همه چی گرفتم براش هیچی نمونده براش بگیرم

این پنج تیکه هم سفارش دادم

تصویر

منم نخریدم 😖😖

بگیر دیگه 😁 همه چی داره هی گرون میشه

همینم خودش کلی که اولش لخت نمیمونه🤭🤭
منم به جز ۲تا سرهمی که اونم عمش براش خریده دیگه هیچی نخریدیم😂

منی که همیناروهم فعلا نگرفتم😅
مبارکش باشه

چقدر دیر خریدی

مبارکش باشه😍

سوال های مرتبط

مامان دلسا🎀 مامان دلسا🎀 روزهای ابتدایی تولد