خانما من هفته ۲۵ هستم پایین پهلو سمت راستم همش میگیره ول میکنه طبیعیه؟

۱ پاسخ

بررسی بشی بهتره
من بعد ۳ روز که هی زیر دلم و اینا درد میکرد خوب نشد رفتم بهم آمپول داد

سوال های مرتبط