دوتا پسر داشتن چه حسیه

۹ پاسخ

فک کنم بهترین حس دنیا
خدا برات حفظشون کنه
منم یدونه گل پسر دارم دوست دارم دومی ام پسر باشه

من دوست دارم‌پسرم آبجی داشته باشه تا مزه دوتا جنسیت بچشم

جنسیت تو انتی گفتن

منم 3تادارم دارم روانی میشم

من سه تا دارم حس خوبیه ها ولی وقتی اذیتت میکنن دیگه رد میدی😂

والا من ۳ تاشو دارم تو خونه یک غوغائیه بیا و ببین

قطعی گفت جنسیتو؟
یعنی منم برم ان تی جنسیتو میگن!؟

این بچتونم پسره انتی حدس زدویارت چی‌بود

خیلی بامزه است به نظرم یه ترکیب باحاله

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته چهاردهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری