۶ پاسخ

اره دخترمن دیونمون کرده واقعا موندم چیکارکنم

خیلی خیلی زیااااااد

پسر من خیلی لجباز شده هر کاری بگم نکن صدبار انجام میده جیغ ن نمیزنه

وای خدا بکوب دهنش بازه گریه جیغ دیونه شدم رو تاب میزارمشش تابش میدم همش صحبت میکنه مامان تاب بده
دیونه میشم میگم دارم تابت میدم دیگ چرا هی میگی وای اصلا گوش نمیده یکسره میکنه مامان تاب بده مامان تاب بده🥲🥲😵‍💫

آخ
سرم میره

ببین دلم میخواد سرمو بکوبم تو فولاد مبارکه اصفهان ولی صدا جیغش رو نشنوم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی