۴ پاسخ

عزیزم کجا سز شدی زابل

درد و سوزشه و التهاب و قرمزی و سخت پا شدن و نشستن و شیردادن هنوز ادامه داره
بخیه ها رو در بیاری یه کمی راحت تر میشی
اثرش خطرناک نیست بزار من بدم میومد نزاشتم اما اشتباه کردم خیلی عذاب کشیدم
دکتر برا من قرص نوافن ام نوشته بود هر ۶ ساعت میخوردم

شکمتو ببند دردت کمتر میشه ، برای ورم هم حتماً فشارتو چک کن منم دو روز اول ورم کرد دکترم گفت اگه فشارت بالاس خطر داره وگرنه تاثیر بی حسیه

به نظرم برو دکتر

سوال های مرتبط