۲ پاسخ

من سوپرامیل ۲ راحت گیر میارم رفتم ۳ بخرم هیچی نبود

نان بده که در دسترس تر نسبت به بقیه
الان بخاطر افزایش قیمت شیرخشک داروخونه ها شیرخشک هم داشته باشند نمیدند تا زمانیکه نرخ نامه جدید براشون بره

سوال های مرتبط