۵ پاسخ

کلاسخته خیلی اعصاب میخواد همه کاراشون باهم دیگه ست

تو بگو ما بشنویم😁

با سومی نمی‌دونم چطور میشه از الان که من باردارم به بچه تو راهی حسادت میکنن باهم دست به یکی کردن تا منو عذاب بدن 😂😐
انگار دنبال توجه بیشتر هستن

اولاش سخته ولی شیر به شیر خوبیش اینه هرچی رو به سختی به بزرگتره یاد دادی کوچیک تره خود به خود یاد میگیره
مثل مسواک زدن مثل غذا خوردن و از پوشک گرفتن غذا همه چیش راحت تره بخصوص خیلی هم بازی های خوبی میشن
ولی خب دوتان اینجاش شیطنتاشون بیشتره گاهی کلافه کننده میشه این اوضاع پشت سر هم پی پی کردنشون به مرور باهم تنظیم میشن و کاراشونو همزمان میکنن
طولانی شد

تو بگو ...

سوال های مرتبط