۴ پاسخ

من۲۰اردیبهشت نوبت دارم.
انشاا..که همه چی خوب پیش بره

من هم درد سینه درد بخیه اصلا کل بدنم درد داره

الانم بخیه هام میسوزه درد داره دارم میمیرم دگه از طرفی بیمارستان تو‌ ان آی سیو‌ ب یچم شیشه دادن حالا سینم و‌نمیگیره شیشه میدمش

من اصلا حالم خوب نیس درد بخیه هام منو عذاب میده دو‌ درده شدم بعد از کلی عذاب سزارین شدم😭

سوال های مرتبط