۶ پاسخ

عزیزم این رابطه حتی زمانی هم که باردار نیستی خطرناکه وعوارض زیادی داره روده ها مشکل پیدامیکنه و دردهای دیگه که توصیه میکنم خودت راجع بهشون مطالعه کنی

نه خوب خطر نداره ولی نباشه بهتره .

نگران نباش اونجوری فکر کنی خطرناک نیست که استرس الکی به خودت راه بدی
خیال راحت باشه خیلی از افراد اینکارو میکنن
تازه از جلو خطرش بیشتره اگه با شدت باشه
بخصوص ماه آخر بارداری از جلو نباید رابطه داشته باشی

سلام اگه با شدت باشه حتما خطرناکه چه از جلو چه از عقب باید با شدت نباشه

میگن به سر جنین فشار وارد میکنه و براش خوب نیست

عزیزم‌اصلا خوب نیست حتی غیر از بارداری بعدشم گناه از مقعد نزدیکی کردن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار😍 مامان کوهیار😍 ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته نوزدهم بارداری