نزدیکی داشتن از تو چه ماه هایی خطرناکه!؟

۲ پاسخ

خطرنام نیست اصلا، به اندازه و عمیق نباشع هیچ خطری نداره ما کلا تو همه ماه های بارداری داریم

اگر منع رابطه نباشی خطر نداره ‌.
اروم و عمیق نباشه .

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری