کیابعداز سرکلاژ نزدیکی داشتن

۳ پاسخ

دخول برات ضرر داره ولي ارضاً شدن رو نميدونم
ولي نكن عزيزم
من از اول بارداري رابطه نداشتم دخول البته

تا اونجایی که میدونم و خوندم نباید رابطه داشته باشین چون باعث لکه بینی خونریزی میشه عزیزدلم ..
ولی باز از دکترت بپرس شاید بگه نیاز به ممنوعیت نداری

تا جایی که اطلاع دارم رابطه نباید داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اسما مامان اسما روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی