خانم کسی بوده با وجود سرکلاژ نزدیکی داشته باشه تو حاملگی؟

۱۰ پاسخ

من دکترم گف یه ماه بعد سرکلاژ موردی نداره ولی من خودم میترسم ریسک نمیکنم چون آدم به شدت استرسی هستم

سرکلاژ چیه ؟

الان یسری میان میگن واااااای جلو خودتون بگیرید خب سرکلاژ و رابطه شما چ ب مادر شدن فکر خودتونید ن بچهاتون🫤والا ما سرکلاژی ها هم دل داریم خب😂

از یه راه دیگه ارضاش کن .آنقدر ریسک نکن الانم که هفتت پایینه

نباید رابطه داشته باشی اصلا

ممکن نیست اصلا😐 سرکلاژ پاره میکنین بچه رو کار دستش میدین میاد بیرون خب
جلوی خودتون بگیرین بخاطر بچه طفلی😑🤦‍♀️

اصلا نباید نزدیکی داشته باشی

ن اصلا نباید داشته باشی

بله من رابطه داشتم دو سه بار

فک نمیکنم بشه چون خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد