کسی بوده با وجود سرکلاژ سرکار هم بره؟

۳ پاسخ

اره من دو هفته بعد سرکلاژ رفتم سرکار :) کادر درمانی ام و بیمارستانم ،دائم در حال راه رفتنم

اره دکتر ب منم گفته استعلاجیم تموم شد برم

اره من بعد از سرکلاژ دو هفته خونه بودم بعدش دکتر چک کرد طولم رفته بود بالا گفت میتونی بری سرکار ولی مراقب باش و ....

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ودوم بارداری