اره من دو هفته بعد سرکلاژ رفتم سرکار :) کادر درمانی ام و بیمارستانم ،دائم در حال راه رفتنم
اره دکتر ب منم گفته استعلاجیم تموم شد برم
اره من بعد از سرکلاژ دو هفته خونه بودم بعدش دکتر چک کرد طولم رفته بود بالا گفت میتونی بری سرکار ولی مراقب باش و ....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.