۴ پاسخ

همه اینا کشکه عزیزم 😊😊😊😊حسین پستانک نباشه یا رو پام نذارم عمرا نمیخوابه 😁😁😁😁😁😁

والا من همه ی اینکارا را میکنم و.به زور میخوابه
شعر و.داستان و.لالایی هم که حتما باید باش .

این سخت میگیره اگه این کارا رو نکنیم چجوری بخوابونیم 😊😊این واسه بچه خارجیاست نه بچه ما که رو ساندریفیوژ میزاریم تا بخوابن 😂😂😂(رو پا میزاریم 😂)

ویییی قبلنا حسین با پستو نک میخوابید حتی نمیخواست تکونش بدم الان دیگه پستونک رو گرفتیم یا‌ رو پام یا اگ خیلی خسته باشه خودش میخوابه .صالح هم تو گهوارش تکونش میدم 👩👇👇👇👇👇

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۱ سالگی
یه مطلب مفید در مورد سرماخوردگی برای مامانای عزیز👇👇👇

دوره‌اش باید بگذره. این روند طبیعی بیماریه.
این روزها حداقل ۳۰ بار من این جمله را تکرار می‌کنم.
بیماری سرماخوردگی یک روندی دارد که براتون مرحله به مرحله میگم.
1⃣سرماخوردگی معمولا با درد گلو شروع میشود. در این زمان در معاینه فقط گلو قرمز هست ولی خیلی درد داره. تنها درمانش هم خوردن مایعات گرم هست و نهایتا استامینوفن.
2⃣وقتی درد گلو یواش یواش کم شد آبریزش و سرفه شروع میشه. اوایل سرفه‌ها خشکه. در این مرحله باز هم خوردن مایعات گرم و بخوز کمک زیادی میکنه. من برای خودم مایعات گرم مثل چای و عسل و سوپ مصرف میکنم و برای بیمارانم هم شربتهای گیاهی مثل پروسپان یا پلارژین یا پدی‌کاف. اینها معمولا حاوی آویشن یا برگ عشقه هستند. مصرف قطره یا اسپری سدیم کلراید در این مرحله خیلی کمک میکنه.
3⃣ در مرحله بعد که تقریبا درد گلو رفع شده و تب و بدن‌درد از بین رفته، به تدریج سرفه‌ها خلطی میشوند. خلطی شدن سرفه‌ها جزو روند بیماری هستو نشانه چرکی شدن نیست. در این مرحله باز هم باید مایعات فراوان مصرف بشه، اسپری بینی فراموش نشه، حمام آب گرم با بخار خیلی کمک میکنه. بخور دادن هم مفید هست. همه این کارها را برای این انجام میدیم که ترشحات غلیظ نشوند. چون غلیظ شدن ترشحات مقدمه عفونت کردن سینوس و گوش هست.
4⃣ در مرحله آخر یواش یواش ترشحات بینی و گلو کم میشه و سرفه‌ ادامه داره که تاکید میکنیم با مواد حساسیت‌زا تماس نداشته باشید‌. انواع دود و عود و عطر و ادکلن و اسپری‌ها... در این مرحله اگر سرفه‌ها زیاد شد بر اساس سن از داروهای ضدسرفه مختلف استفاده میکنیم. مثل سیتریزین و کتوتیفن و ... که همه این داروها زیر ۶ ماه ممنوع هستند.
(ادامه مطلب رو پایین میزارم(