۲ پاسخ

سلام عزیزم تو سونو جنسیت اگر پسر باشه نوشتهmale و اگر دختر نوشتهfemale

خود کسی که سونو میکنه بهش بگین بهتون میگه

سوال های مرتبط

مامان عزیز جان مامان عزیز جان ۷ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۳ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی