خانما تو سونو وزن جنسیت رو مینویسه؟

۹ پاسخ

نه بابا برای من که ننوشت فقط نگاه کرد گفت بزار ببینم آنتن هاش سر جاش هست یا پریده 😐🤣

من بش گفتم جنسیت رو چک کن گفت بزرگ شده دیگه نمیچرخه پاهاشو باز نمیکنه معلوم نی ولی احتمال زیاد پسره

هردکتری یه مدله من سونومیرفتم اول یه چیزی جامینوشت الان این بم رفتم یت جادیکه میگه ولی نمینویسه

اره ولی میدونی دیگه اونموقع

واسه من ننوشت
دیگه خودمون میدونیم دیگه

واسه من ننوشت

برای من نوشت

اره مینویسه

اره.

سوال های مرتبط

مامان 💙💙قندعسل💙💙 مامان 💙💙قندعسل💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری