سونو رشد جنسیت نینی هم می‌نویسه!

تصویر
۷ پاسخ

نه دیگه چون قبلش مشخص شده حتما

برای من نوشته بود

واسه من که چیزی ننوشت

اره نوشته بود

برای من نوشته بود

برای من نبود دکترم برام گفت چرا ننوشته

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان پناه👼🏻🍼 مامان پناه👼🏻🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد✨️🤍 مامان محمد✨️🤍 هفته سی‌ودوم بارداری