خانوما دکتر از چند هفتگی سونو رشد مینویسه؟

۱۱ پاسخ

یدونه 28 هفته
یدونه 32 هفته
یدونه اخری هم فک کنم 36 هفته

به من گفت ۲۹ هفته بیا

من ۲۷ هفته رفتم

من هم ۲۸ هفته رفتم هم ۳۲ هفته

بنظرم الان برواگه رشدش خدایی نکرده مشکلی باشه زودبفهمی دارواستفاده کنی

من یبار ۳۰ هفته رفتم دیروز هم رفتم هم برای رشد وزن هم تاریخ زایمان

۲۷ برا من نوشت

به من گفت ۲۸ تا ۳۲
من یدونه ۲۸ رفتم یدونه هم ۳۲

من شنب میشم 32 و3روز میرم سنو رشد

از 28ب بعد

28 تا 32 هفته

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری