۳ پاسخ

اصن الان بری دکتر خودش برات اخرین سونو رو مینویسه منم دیروز رفتم برام نوشت دوهفته دیگ انجام بدم

خودت بخای مینویسه

بله مینویسه ولی اگه بابیمه نمیری وازادحساب میشه باهمون نسخه قبلی هم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری