۷ پاسخ

برو دیگه الان که اگه وزنش کم بود وقت باشه ی کاری بکنی

برو برات بنویسه وقت داری

منم فردا میرم پیش دکترم

باید می دادی وقتش بود چرا دکترت ننوشته

من از انومالی دیگه سونو نداده بودم

والا واسه منم ننوشته بود امروز رفتم چکاپ شم گفت سونو و ازمایشت کو.گفتم ننوشتین.گفت ۲۸هفته باید انجام میدادی😕حالا واسم نوشت فردا برم

عه ینی ۲۸هفته تا الان سونو رشد ندادی؟

سوال های مرتبط