سلام واسه آزمایش غربالگری اول بایدناشتا باشم یانه؟؟

۴ پاسخ

ن عزیزم مهم نیست

ن لازم نیست عزیزم

منم فردا غربالگریه اولمه ظاهرا باید ناشتا بود .من پرسیدم بهم گفتن ناشتا

نه عزیزم نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری