۷ پاسخ

غربالگری سه ماه دوم باید ناشتا باشی

مامانا من فردا اولین سلامت جنین و سونو ntدارم باید ناشتا باشم یا ن؟

مگ 18هفته نمینویسن؟

به من گفت ناشتا باش

ن عزیزم

هفته ی چندم باید بریم؟

سوال منم هست😁

سوال های مرتبط

مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری