۵ پاسخ

نه ناشتایی نمیخواد

ن دکترم گفت ناشتا نباش

نه لازم نیست

آخه دکتر گفته دوشنبه بیار ببینم وقت عمل بدم بهت سرکلاژ تایم سرکلاژ میگذره🙄

نه اصلا نباید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
بابای آرشیدا بابای آرشیدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیای مامان مامان دنیای مامان هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری